Autor |
Wiadomość |
nuKER[PL]
1 porucznik
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chrzanów
|
|
|
|
I teraz wszystkie taktyki pr0 klanów pójdą do lamusa, bez squadjumpingu to nie to samo:] co do zrzutu jeepków będzie to miało jakieś znaczenie np. na sharqi wszyscy wiemy ile zależy od tego kto pierwszy wystartuje śmigłem, komendat może wtedy zrobić zrzut jeepka na helipad wroga co opóźni jego start i będzie już lockowany:]]]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 0:33, 24 Maj 2006 |
|
|
|
|
CH-Swider
Sierżant
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chrzanów
|
|
|
|
Po waszych wypowiedziach doszedłem do wniosku ze narazie sie wstrzymam z tym GÓWNEM lepiej zaczekac do 1.31 choc watpie by to cos zmienilo. EA naprawde musi zawsze cos zjebac w tych patchach? nie mogli zostawic tak jak bylo do tej pory kazdy sie juz przyzwyczail a tu znowu nawymyslali buraki Pewnie maja nadzieje ze sprzedadza jeszcze z milion plyt (frajerzy) I wszystko to przez lamy ktore pozno kupily BF2 bo placza ze nie moga sobie poradzic ze starymi wyjadaczami. Ten swiat schodzi na psy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 1:55, 24 Maj 2006 |
|
|
master
Kapral
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko - Biała
|
|
|
|
Ja chyba też się wstrzymam ... w domu już co prawda zainstalowałem ale zawsze można zrobić reinstalkę bo mam bardzo niemiłe wrażenia po kilkunastu minutach grania ... na bank wyjdzie 1.31 bo to co zrobili panowie z EA to kretynizm na maxa i dostaną całą masę "miłych" listów gdzie kretyn to będzie bardzo przyjazne określenie. Nie wiem co za idiota wymyślił jeepki spadające i po jakiego chuja ... jak chciał tym samym przyspieszyć grę jednocześnie likwidując SJ to gratuluję inteligencji na poziomie małp wąskonosych ... Nie wiem co jeszcze zjebali bo za krótko grałem ale jedno jest pewne EA może spierdolić wszystko za niedługo commander będzie miał bombę atomową i gra będzie polegać na tym kto pierwszy wbije się na serw (decyduje szybkość łacza i ping oraz wypasiony komp) oraz zostanie commendantem (po uprzednim głosowaniu członków własnej drużyny i trzeba mieć większość jak przy wykopywaniu ... tutaj decydować będzie teamplay w naciskaniu klawiszy Page Up)... i pierdolnie atomka ... po czym ku zdziwieniu wszystkich runda zakończy się remisem ... no chyba że ktoś zdąrzy się schować do własnego schronu przeciwatomowego który znajduje się na drugim końcu mapy w nieprzejmowalnej bazie przeciwnika ... a może Panowie z EA wpadną na pomysł że będziemy na początku rundy wchodzić mechanikami i będzie kupka częśći i będziemy kombinować i przez całą rundę skręcać HELI albo CZOŁG ... jak ktoś źle przykręci wirnik do czołgu to nie poleci po czym ... może na sam koniec rundy komuś uda się czymś polatać czy pojeździć ... dobra dosyć tej IRONI .. ale czy napewno tak nie będzie w patchu 1.9 czy innym ... sam już nie wiem ... w każdym bądź razie zaczyna się od spadających jeepków a kończy ... no chyba na lotniskowcach ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 7:42, 24 Maj 2006 |
|
|
MOCHER
Kapral
Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
po tym patchu jakby lepiej gra chodzi zwlaszcza na 64-ach ale to moze tylko takie wrazenie.
jeszcze zauwazylem to ze granatnik poraz pierwszy od powstania gry ma rozrzut i teraz trzeba miec farta zeby trafic:P
wyszukiwarka servow teraz jest jakaz porabana bo jak wpiszemy jakis kawalek nazwy serva to nie wyszukuje servow zaczynajacych sie na te litery tylko servy zawierajace je w swojej nazwie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 8:21, 24 Maj 2006 |
|
|
Dumch
Kapitan
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrófek
|
|
|
|
Dobrze że żadko po ziemii biegam Tylko te jeepki na samoloty beda spadały przez lamerowatych commanderów :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 9:35, 24 Maj 2006 |
|
|
die_hard
Sierżant
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
patch z dupy...jezeli dzieki niemu noobki mialy miec ulatwione zycie to teraz nie beda go mialy wcale... zabicie 6 gosci jednym magazynkiem z ak-101 w locie nie bedzie juz problemem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 11:04, 24 Maj 2006 |
|
|
zlomik
Kapral
Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
napisze to samo co na BF.pl
to wroccie grac w 1942.. proste ???
a ja wam powiem tak... ludzie doznali szoku z powodu nowosci...
pomijam tutaj kwestie bugow ktore zostaly jeszcze z wersji 1.0 ( najbardziej mnie irytujacy to rakiety SRAW / ERYX co przelatuja przez pojazdy ale zdazylem sie juz przyzwyczaic )..
ale wymienie wam moze zalety patcha... choc moze wam sie to wydac niemozliwe.. ale jednak jest:
- dano mozliwosc EFEKTYWNEGO udzialu sniperow w walce... snajper sciaga Squad Leadera i squadzik idzie do lamusa... skonczyla sie era pojawiania sie w nieskonczonosc na squad leaderze i parcia jak debilne bydlo do przodu bo wiadomo bylo ze jak sie zginie.. to zawsze w poblizu 20 metrow mozna sie odrodzic... i to powodowalo brak szacunku dla zycia i olewanie ochrony squad leadera.. teraz ta osoba bedzie bardzo wazna... tyle..
- dano mozliwosc zrzucenia pojazdu ktorym moze dojechac sobie ekipa z rozbitego BH czy cobry czy bog wie czego jeszcze z konca mapy.. gdzie na piechote zasuwaliby z dobre 2 minuty... a tak to "transport need" i masz jeep.. i nie mow tu lailoon ze commander nie zrzuca transportu bo gralem dzis rano na 2 zagranicznych serwerach i praktycznie na kazde moje zawolanie mialem jeeep pod nogami i blyskawicznie dojezdzalem do upragnionej przeze mnie flagi w celu jej przejecia..... po prostu commanderzy musza byc dojrzalymi ludzmi... tyle...
Po prostu teraz dopiero bedzie liczyc sie zgranie i logika. Teraz commander dostal nowe mozliwosci wlasnie PRZYSPIESZENIA gry.. ze nie bedzie taka toporna.. ze trzeba biegac po katapulcie z innego pojazdu przez pol mapy.
Fakt faktem jest tez sporo minusow takiego patcha.. ale z biegiem czasu przyzwyczaimy sie i do tego. Kazdy tu rzuca miesem na EA i Dice.. ale gracie caly czas... bluznicie na kazdego nowo wydanego patcha.. bo wymusza od was zmian stylu gry i ogolnie pojetej taktyki.. ale gracie dalej.. nie bojcie sie Smile.. swiat idzie do przodu...
Swiatek CS'a takze przezyl szok po tym jak wyszedl nagle CS Source... i bluznili takze na ta wersje.. a jednak teraz jest ogolnie przyjeta koniecznoscia.. i wiele osob zaczyna dostrzegac zalety tej wersji..
to samo bedzie w przypadku patcha 1.3 jak i kolejnych..
Nie wrzucajcie po 2 - 3 godzinach gry na cos czego jeszcze sami nie przetestowaliscie... pograjcie tydzien - dwa.. i postarajcie sie odkryc nowe mozliwosci jakie wam to daje.. bo nie da sie ocenic produktu po paru minutach - godzinach testowania...
powodzenia zolnierze..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 14:51, 24 Maj 2006 |
|
|
djshadows
Major
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupca
|
|
|
|
W sumie jakby nie patrzec zlomik ma po czesci racje , przyzwyczaimy sie do nowego patcha, z tego co pamietam i moge sie do tego przyznac na kazdego patcha z poczatku wrzucałem ale po jakims czasie przyzwyczailem sie i gralem.... A wiec myśle ze nia ma juz co sie nad nim rozczulac, aczkolwiek stwierdze JEST DO BANI
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 18:31, 24 Maj 2006 |
|
|
Kolec
Starszy Szeregowiec
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
ja puki co niezaobserwowałem żadnych nowych bugów (ani powrotu starych), gra mi się nie zwiesiła a logowanie trwało tyle ile zwykle (choć dwa dni temu nieszło zalogować wcale - ale to chyba nie z powodu patcha)
jeepy są dość zabawne ale brak SH rozwala cały dotychczasowy mój styl gry
może się przyzwyczaję... może...
do tej pory nie traktowałem serio sugestii o przesiadce na inną grę sieciową...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:17, 24 Maj 2006 |
|
|
Privateghoul
Kapral
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Grajac sobie na serverze Dead Meat z kumplem Popeyem zrobilismy pare trickow z jepkami
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:53, 24 Maj 2006 |
|
|
djshadows
Major
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupca
|
|
|
|
Hehe no nie powiem ciekawe jest lockowanie pojazdami, moze sie nawet one przydac i cos czuje to nie raz, aczkolwiek wkurza mnie troche jak nawala do mnie koles z Humera z jakiegos dachu na Karkandzie A usuniecie Sl-a bardzo mnie zabolało oj bardzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:04, 24 Maj 2006 |
|
|
ngc
Młodszy Kapral
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
Albo zmienili coś z fizyką, albo mam okropna formę - robię srednio 20 punktów na runde, i gine z dziwnych powodow
Brak SH strasznie męczy
@zlomik: do wszystkiego można sie przyzwyczaić, nawet do najgorszych rzeczy jesli sa koniecznością. I rownie dobrze wszystko mozna krytykowac, zeby tylko krytyka była konstruktywna i uznana. W tym wypadku jest - EA bawi sie z nami w igraszki, mając gdzies zdanie graczy. Owszem, ja takze moge sie przyzwyczaic do 3.1, ale zobacz jaka zmiana zaszla pomiedzy tym za co zaplacilismy a obecna wersją gry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:11, 24 Maj 2006 |
|
|
Kolec
Starszy Szeregowiec
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
właśnie wracam z małej rozwałki
najpierw był gamesnet i wake - jak PLA zostało zalokowane to nic się niedało zrobić, tylko regularnie ziemnok bombami wszystkich wykańczał
potem polazłem na mój server nr.2 skundogz - shraqui 2 rundy i cały czas walka o pierwsze dwie flagi (luzacko pilnowałem nadbrzeża więc się specjalnie nie zestresowałem) - potem karkand 2 rundy i nieustająca bitwa pomiędzy hotelem a skwerskiem
znacząco zwiększyło sie "upakowanie" graczy na danym obszarze
wszystkie triki lokowania i basereapingu są teraz wyjatkowo w cenie - głównie nim się teraz wygrywa i połowicznie można stosować nawet jak przeciwnik ma jeszcze jakieś inne flagi (bo się teraz wszyscy kłębią w jednym miejscu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:15, 24 Maj 2006 |
|
|
MOCHER
Kapral
Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
ta zmiana z SL`ami zwiekszt tylko spawn camping bo wczesniej wystarczylo ze wyrwie sie jedna osoba zalozy squad a reszta sie na nim spawnuje a teraz jezeli masz ostatna baze przeciwnik obstawil wszystkie spawny i jedna osoba sie wyrwie to i tak nic nie da bo nikt nie zdazy za zycia (krotkiego)wybrac squadu na ktorym sie chce pojawic bo jak wiemy w czasie gdy sie nie zyje nie mozna sie dolaczac do squadu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:13, 25 Maj 2006 |
|
|
CH-Swider
Sierżant
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chrzanów
|
|
|
|
Ja juz troche pograłem i nie powiem zebym byl zachwycony ale moglo byc gorzej. Przynajmniej medale i odznaki wpadaja jak szalone:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 12:57, 25 Maj 2006 |
|
|
|