Autor |
Wiadomość |
Robal_PL
1 porucznik
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
|
|
|
Kurcze, sam nie wiem
Ja to juz robie bez zastanowienia. Nawet teraz zastanawiałem sie jak robie pewne 'tricki' i za cholere nie potrafiłbym wyjanić klawiszologii bo sam jej nie znam :/
Hmmm...rób tak - gdy namierza cie samolot rob beczke, a jak sygnał zmieni ton na ciągły puszczaj flary (z tego co wiem to ja flary puszczam ułamek sekundy przed tym ciągłym tonem). Tyle ze nie robie beczki (zreszta to juz zalezy od wysokosci) tylko unik (nie wiem jak - skret o 90d czy jakos tak ) - ważne ze czesto jest skuteczny bo naet mocno poobijany i namierzany przez samolot czesto dolatuje do lotniskowca. Lecąc do lotniskoca zmieniaj kamere co pare sekund na F11 - pozwala ci zobaczyc czy nikt cie nie goni.
Jeżeli to pojazd typu Tunguska/Igla rób uniki + flary i uciekaj poza zasięg. Wczoraj z Colonel3m doszliśmy do konkluzji że ich zasieg ~350m
Mozesz tez zmieniać kamery na tylną (klawisz F11) żeby widzieć jak leca rakiety, ale to wyzsza szkoła jazdy - mi po przelaczeniu kamer jeszcze sie mylą kierunki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 8:55, 23 Cze 2006 |
|
|
|
|
Szer_Brajan
Kapral
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice zielona góra city
|
|
|
|
jak ja zmnieniam kamer to zawsze sie rozbijam bo ciężko sie steruje ja masz włonczony widok do tyłu
Sorrryy z błendy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 9:04, 23 Cze 2006 |
|
|
Robal_PL
1 porucznik
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
|
|
|
Nom, mi też się to zdarza mimo że latam juz 146h29min09sek. Nie potrafie sie nauczyc ze na tylnej kamerze skreca sie odwrotnie Dlatego zmieniam kamere tylko na chwilke, ale w miare czesto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 9:37, 23 Cze 2006 |
|
|
Dumch
Kapitan
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrófek
|
|
|
|
Z tym ze dobry pilot nie uzywa rakiet bo i po co Wiec duzo wam ta kamera nie da bo zadko kiedy zdazysz odpowiednio zareagowac, zwlaszcza jezeli lata f35b
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 10:46, 23 Cze 2006 |
|
|
Robal_PL
1 porucznik
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
|
|
|
Ale widze ze nadlatuje a to juz zwieksza troche moje szanse
No chyba ze to mcmt...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 12:55, 23 Cze 2006 |
|
|
Bart1978
Młodszy Kapral
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koscierzyna (Aberdeen szkocja)
|
|
smiglo... |
|
hmmm ja przelatalem oklo 100 h z czego efekty mojego latania pojawily sie doppiero jak zaczolem uzywac myszki do latania....po pierwsze precyzja po drugie precyzja i po trzecie prezycja:) a jak latma :> jedna osoba z PL4FC juz wie:D i mysle ze nie wystawi mi zlej opini:> a teraz co do gunnera....rowniez szukam kogos kto chce sie podszkoli bo ostatnio dobrych gunnerow brak:( salut
PS ...moja ostatnia specjalizacja:> dogfight z mysliwcami:) jak na razie uzyskalem 19 zestrzelen oczywiscie nie moich:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:25, 01 Lip 2006 |
|
|
c0lon3l
Starszy Sierżant
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
niektrorzy piloci strzelaja rakietami zanim cie namierzy (da sie wyczuc po pierwszych 2-3 spotkaniach z kim sie ma do czynienia) wiec mozna flary puscic wczesniej...
jak macie tunguske przed soba, to tez lepiej nie wariowac tylko flary i dac pozycje do strzalu dla co-pilota - zazwyczaj sie udaje..
jak sie lata samemu to dobrym rozwiazaniem jest zanurkowac heli i sie przesiac na gunnra miejsce , jak namierza cie samolot albo igla, to sygnal powinien zniknac w przypadku tunguski czy jakiegos innego mobilnego AA namierzanie nie znika ( nie wiem czemu sie tak dzieje... przed patchem mozna bylo sie przesiadac i wszystko co cie namierzalo gubilo synal namierzania - teraz juz tak nie ma, a szkoda bo mozna bylo bez flar uciekac od samolotow, essexow etc)
najlepszy sposob zeby dlugo latac to caly czas byc w ruchu i zatrzymywac sie tylko po to zeby co-pilot mogl strzelic tv'ka
ps bardzo chetnie poucze sie strzelac tv, jak nie masz nic przeciwko (moj xfire to "c0lon3l")
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 23:02, 01 Lip 2006 |
|
|
djshadows
Major
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupca
|
|
Re: smiglo... |
|
| | hmmm ja przelatalem oklo 100 h z czego efekty mojego latania pojawily sie doppiero jak zaczolem uzywac myszki do latania....po pierwsze precyzja po drugie precyzja i po trzecie prezycja:) a jak latma :> jedna osoba z PL4FC juz wie:D i mysle ze nie wystawi mi zlej opini:> a teraz co do gunnera....rowniez szukam kogos kto chce sie podszkoli bo ostatnio dobrych gunnerow brak:( salut
PS ...moja ostatnia specjalizacja:> dogfight z mysliwcami:) jak na razie uzyskalem 19 zestrzelen oczywiscie nie moich:) |
Z wieloma latalem z naszej rodzinki ale przyznam ze spsob latania Barta jest specyficzny i bardzio mi sie podoba gunner jak juz zasiadzie u niego za sterem to robi rzez tylko musi szybko reagowac, akcje odbywaja sie natychmiast zawrotna predkosc natychmiastowe zatrzymanie strzal i i spieprzanie wrazie 'W" przd Eryxami i innymi gownami, jezlie chodzi o guunerowanie Bart zawsze mozesz namnie liczyc...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:01, 02 Lip 2006 |
|
|
Bart1978
Młodszy Kapral
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koscierzyna (Aberdeen szkocja)
|
|
|
|
| | Z tym ze dobry pilot nie uzywa rakiet bo i po co Wiec duzo wam ta kamera nie da bo zadko kiedy zdazysz odpowiednio zareagowac, zwlaszcza jezeli lata f35b |
dlatego latajac 3 m nad ziemia nie dajesz szansy na dokladne namierzenie z dzialka mysliwcom :> bardzo dobrze takie niskie latanie sprawdza sie na wake...oczywiscie trzymac sie bl;isko krawedzi wyspy np...no ale to moje doswiadczenie:D
ps ...mysliwiec spadnie jak poleci za wolno wiec lecac w dol nie moze sobie pozwolic na na dlugie hamowanie:> a jak latasz wysoko to nawet J-10 moze sie praiwe zatrzymac jak leci z dolu i cala serie wladowac w smiglo:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:16, 02 Lip 2006 |
|
|
FarRaider
Kapitan
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
tylko że jak latasz nisko to moze Cię stracić byle czołg albo jeep, bo skoro latasz 3 m nad ziemią to latasz głównie po liniach prostych i stajesz sie łatwym celem dla dobrych czołgistów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:30, 02 Lip 2006 |
|
|
Bart1978
Młodszy Kapral
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koscierzyna (Aberdeen szkocja)
|
|
|
|
| | tylko że jak latasz nisko to moze Cię stracić byle czołg albo jeep, bo skoro latasz 3 m nad ziemią to latasz głównie po liniach prostych i stajesz sie łatwym celem dla dobrych czołgistów |
nie kazdy czolg przemieszca sie krawedzia wyspy a leca 3 m nad woda raczej nawet wirnika nie widac dolatujsz nad cel wyskakujesz robota dla strzelca i znikasz...tylko tu wlasnie potrzebny jest naprawde dobry strzelec.....ewentualnie trzeba przywyknac:)
PS smiglo mozna naprawde szybko poderwac do gory...oczywiscie kosztem predkosci lotu ale czasami sie przydaje:>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:29, 02 Lip 2006 |
|
|
djshadows
Major
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupca
|
|
|
|
ma chłopczyna racje wszytsko musi sie odbywac natychmiastowo gunner musi byc wpelni skupiony jest atak i powrot akcje smiglem musza byc przeprowadzane natychmiastowo i szybko nie ma tam czasu na myslenie dlatego Bart szukasz gunnera mozesz na mnie liczyc lubie Twoj styl choc ciezko bylo mi sie do iego przyzwyczaic za pierwszym razem ale jest gites pozdro...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:07, 02 Lip 2006 |
|
|
c0lon3l
Starszy Sierżant
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
polataj z kims fajnym, to zobaczysz na ile sie Tobie przyda niskie latanie (czasami trzeba ,nie mowie ze nie )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:21, 02 Lip 2006 |
|
|
Dumch
Kapitan
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrófek
|
|
|
|
Ale jaki dobry pilot ci zwolni zeby rozwalic ci heli? Od razu przeleci i cie nie ma, zwykle nie zdazysz zareagowac No ale jeszcze nie latałem przeciwko tobie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:45, 02 Lip 2006 |
|
|
Bart1978
Młodszy Kapral
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koscierzyna (Aberdeen szkocja)
|
|
|
|
| | Ale jaki dobry pilot ci zwolni zeby rozwalic ci heli? Od razu przeleci i cie nie ma, zwykle nie zdazysz zareagowac No ale jeszcze nie latałem przeciwko tobie |
i tu masz racje nikt nie zwolni:> ja wykladam tu swoje doswiadczenia:> ktore nie zawsze ida w parze z tym co robie...:> wszystko zalezy od tego z kim gram...a jesli chodzi o TV czyli walke strzelec vs strzelec...to pilot tak naprawde nie ma wiele do zrobienia...sluchawki microfon ...info od strzelca wrogie smiglo z lewej wystawka i unik to wszystko albo twoj strzelec jest dobry albo przeciwnika lepszy...a walka smiglo vs smiglo to walka bez strzelcow:> wtedy wychodza umiejetnosci latania:> i myslenia albo raczej przewidywania:> musimy raz polatac razem:> pokaze ci jak ladnie mozna siedziec komus na ogonie:>
PS gralem kiedys z kolesiem ktory bral smiglo ladowal na wzgorzu i strzelal TV...kosil nawet mysliwce...ktore nisko lataly....(latal sam ..przesiadal sie)zreszta wszystko wychodzi w praniu:) nikt nie mowi ze to co ja mowie jest super:) ja po prostu preferuje agresywny styl latania:> nisko i szybko z wykozystaniem terenu:>tak lubie niech przeciwnik poczuje piasek w oczach jak nad nim przelece:> a moze nie zdazy go poczuc ...bo strzelec da mu posmakowac olow:>
salut
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:03, 02 Lip 2006 |
|
|
|